reklamlar

haberler

manşet haberler

Personel Sağlık Personeli Sağlıkçılar PersonelSaglik.NET

10 Ekim 2016 Pazartesi

MEB'den Öğretmen Görevlendirme Uyarısı

    Halk Eğitim Müdürlüklerince yürütülen ve Milli Eğitim Bakanlığı tarafından 2014 yılından itibaren yeniden yapılandırılarak sürdürülen "Aile Eğitim Programı" için öğretmen görevlendirmelerine tekrar başlanacak. Milli Eğitim Bakanlığı Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü aile eğitim programını yurt çapında sürdürülebilirliğini sağlamak ve yaygınlaştırmak amacıyla aile eğitimi programı eğitimi almış olan öğretmenlerden bu eğitim için görevlendirmelerin yapılmasını istedi. 

  Bu programın yürütülmesinde görev alacak öğretmenlerle ilgili öncelik yaygın eğitim kurumlarındaki öğretmenlerden görevlendirme yapılacak. Daha doğrusu kendi alanlarında kurs açmaları sağlanacak. Yaygın eğitim kurumunda kadrolu öğretmen olduğu halde kurs açamayan öğretmenler ile zorunlu ders yükünü tamamlayamayan öğretmenler ilçe ya da il milli eğitim müdürlüklerine bildirilecek. Örgün eğitimde değerlendirilememesi durumunda da istek ve ihtiyaca göre hizmet içi eğitime gönderilip aile eğitimi programı konusunda sertifika alması sağlanacak. Aldıkları hizmetiçi eğitimin akabinde halk eğitim merkezi müdürlüklerinde Aile Eğitimi Kurs Öğretmeni olarak görevlendirilecekler.

Kamuajans.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haberdata.com Güncel Son Dakika Haberleri